Termes i condicions de venda

Introducció

hort del catre  t’agraeix l’ús del lloc web i dels serveis associats. La seva utilització implica l’acceptació sense reserves d’aquestes condicions d’ús.

També et poden interessar altres informacions com:

Relació amb el client

La utilització dels nostres serveis de comerç electrònic implica l’establiment d’una relació contractual entre hort del catre i l’usuari, en aquest cas i en endavant, el “client”. El client ha de complir les condicions per tenir capacitat legal per establir el contracte, com ser major de 18 anys i qualsevol altre requeriment exigit per la legislació vigent. Per utilitzar el servei de comerç electrònic cal que el client s’enregistri al lloc web aportant les dades necessàries per establir la relació i acceptant els termes i condicions d’ús. El client declara que tota la informació proporcionada és verídica i real i es compromet a actualitzar-la en cas de produir-se modificacions. En tot cas el client accepta que l’accés i ús de la botiga online es fa sota la seva exclusiva responsabilitat i acceptant la política de privadesa i els presents termes i condicions de venda.

La botiga

La botiga online hort del catre ofereix la possibilitat de comprar productes d’alimentació a través de la xarxa Internet. hort del catre es reserva el dret a modificar en qualsevol moment la presentació, els continguts, els preus i les condicions de compra sense previ avís. També es reserva el dret d’interrompre o cancel·lar el funcionament de la botiga en qualsevol moment per motius de manteniment o seguretat, o altres. hort del catre no es fa responsable de possibles errors tipogràfics o dades errònies en els continguts, tot i que vetllarà per evitar-los. Els continguts, inclosa la informació dels productes a la venda, es presenten a títol informatiu i no tenen valor contractual.

Zones amb servei

Actualment donem servei de proximitat a Sabadell i el seu entorn amb repartiment propi o recollida al nostre magatzem.
Si ets de fora d’aquesta àrea pots contactar amb nosaltres i mirarem què podem fer.
No dubtis en contactar amb nosaltres per qualsevol dubte, comentari o suggeriment.

L’àrea al voltant de Sabadell on donem servei directe amb els nostres mitjans està dividida en dues zones.

Zona 1 – Sabadell, Castellar, Sentmenat

Inclou els municipis de:

  • Sabadell
  • Sentmenat
  • Castellar del Vallès

Zona 2 – Municipis propers a Sabadell

Inclou els municipis de:

  • Terrassa
  • Matadepera
  • Rubí
  • Sant Quirze del Vallès
  • Sant Cugat del Vallès
  • Barberà del Vallès
  • Cerdanyola
  • Bellaterra
  • Badia del Vallès
  • Ripollet
  • Polinyà
  • Palau Solità i Plegamans
  • Caldes de Montbui

El cost del transport, si n’hi ha, pot variar segons la zona. Ho pots veure més endavant.

Operativa

Registre

L’usuari haurà d’estar registrat com a client per poder executar una compra. La primera vegada haurà d’omplir un formulari per esdevenir client. Amb això obtindrà un nom d’usuari i una contrasenya d’accés. Aquestes credencials són personals i intransferibles i el client és responsable de la seva custòdia i el seu bon ús. Si el client sospita que algú pot haver obtingut les credencials i en pot fer un ús fraudulent ho ha de comunicar immediatament a hort del catre pels canals de contacte proporcionats. Es recomana renovar periòdicament la contrasenya des del menú del compte privat del client. El client podrà modificar sempre que vulgui les seves dades personals a través del seu compte privat. També pot exercir els seus drets de protecció de dades contactant amb hort del catre. Veure la política de protecció de dades.

Preus

Els preus que s’indiquen són els preus finals de venda al públic (PVP). hort del catre es reserva el dret de modificar els preus en qualsevol moment. En tot cas el preu aplicable a una comanda és el vigent en el moment de confirmar-la, independentment de canvis que hi pugui haver hagut abans o després d’aquest moment. No es fa constar import de l’IVA ja que en el règim especial de l’agricultura aquest impost no forma part del PVP.

Cost del transport

Es podrà aplicar un cost de transport quan l’entrega es faci a domicili i no se superi un import mínim de l’encàrrec. El cost serà:

Zona 1
  • 0 € per recollides al nostre magatzem
  • 0 € per lliurament a domicili de comandes d’import igual o superior als 20 €
  • 5 € per lliurament a domicili de comandes d’import inferior als 20 €

PROMOCIÓ: entrega GRATUÏTA sense import mínim de compra fins el 30-9-2022.

Zona 2
  • 0 € per recollides al nostre magatzem
  • 0 € per lliurament a domicili de comandes d’import igual o superior als 25 €
  • 8 € per lliurament a domicili de comandes d’import inferior als 25 €
Atenció als canvis

El cost del servei i el llindar mínim de comanda pot variar al llarg del temps. Et recomanem que els consultis regularment.

Disponibilitat de productes

S’indicarà la no disponibilitat de productes que no estiguin en existències. En cas de que les quantitats demanades superin l’estoc o en cas d’error en la disponibilitat, hort del catre informarà puntualment al client per decidir si la comanda s’executa sense el producte, s’espera a disposar d’existències o se substitueix de comú acord per un altre producte similar.

Confirmació de comanda

Quan el client decideixi confirmar una comanda se li presentarà un resum del contingut del cistell i l’import total indicant l’import de l’enviament si s’escau. Per confirmar una comanda el client ha d’haver accedit al lloc web amb les seves credencials. Si no, se li presentarà l’oportunitat de fer-ho o de donar-se d’alta com a client. També haurà de validar l’adreça i mètode d’enviament i el de pagament. El client també haurà d’acceptar aquests termes i condicions i la política de privadesa per formalitzar la comanda. La confirmació de comanda implica la obligació de fer el pagament.

Pagament

El pagament es podrà fer amb els mitjans següents:

  • Amb targeta de crèdit o dèbit mitjançant la plataforma segura de PayPal (no cal tenir compte de PayPal per fer el pagament).
  • Amb compte de PayPal.
  • Amb transferència bancària.
  • Contra reemborsament, en metàl·lic.

A més a més del propi sistema segur dels mètodes de pagament, l’accés al lloc web en general es fa amb certificat SSL de seguretat (https).

Lliurament

Un cop validada la comanda i rebut el pagament, s’activa la preparació i l’entrega. El termini de lliurament dependrà del sistema escollit i/o de la franja horària seleccionada. En cas de que per algun motiu no es pugui efectuar l’entrega en el moment previst hort del catre informarà puntualment de la situació al client i buscarà la millor solució. El client podrà, si ho desitja, cancel·lar la comanda sense cap cost. Hort del catre es preocupa de que el client rebi els productes adquirits en les millors condicions. Per això les entregues es fan personalment i sense intermediaris. En cas de detectar anomalies en els paquets o productes rebuts el client ha de fer-ho notar en el moment de l’entrega per trobar la millor solució. Si el client detecta danys una vegada s’ha produït l’entrega, ho ha de comunicar a hort del catre durant les 24 hores posteriors, com més aviat millor. Per fer-ho, pot trucar al telèfon de contacte o enviant un missatge a l’adreça info@hortdelcatre.cat, indicant el número de comanda i adjuntant fotografies dels defectes. Hort del catre es reserva el dret de recuperar els productes malmesos sense cap cost per al client. El preu del lliurament és gratuït si es fa una comanda amb l’import mínim establert i existent en el moment de tramitar la compra. Si la comanda és inferior a aquest import mínim l’entrega tindrà un cost també especificat durant la tramitació. Si es fa la recollida al nostre magatzem no hi haurà cost de lliurament. En tot cas es mostrarà al client el cost de l’enviament sempre abans de la confirmació de comanda.

Recollida al nostre magatzem

Si has escollit passar a recollir directament el teu encàrrec al nostre magatzem has de tenir en compte els següents punts:

  • Evidentment, no hi ha cost de transport.
  • L’adreça de recollida és: carrer Major, 90 – baixos / 08208 – Sabadell
  • T’hauràs d’identificar i documentar l’encàrrec per recollir els articles.
  • Hauràs d’especificar una franja horària de recollida dins de les disponibles, que són, festius exclosos:
    • dilluns de 17:30 a 20:30
    • dijous de 17:30 a 20:30
    • pots proposar una altra franja i intentarem adaptar-nos dins del possible.
  • En el cas d’haver triat el pagament a l’entrega, caldrà que el facis efectiu en metàl·lic al recollir els productes.
  • Rebràs el tiquet de compra corresponent.
Entrega a domicili

Si has escollit rebre la comanda al teu domicili, empresa o a l’adreça que ens indiquis, has de tenir en compte els següents punts:

  • El cost del transport, si n’hi ha, ja estarà inclòs en l’import acordat.
  • Hauràs d’especificar una franja horària d’entrega dins de les disponibles, que són, festius exclosos:
    • dimecres de 19:00 a 21:00
    • pots proposar una altra franja i intentarem adaptar-nos dins del possible.
  • En el cas d’haver triat el pagament a l’entrega, caldrà que el facis efectiu en metàl·lic al recollir els productes.
  • Rebràs el tiquet de compra corresponent.
Atenció als canvis

Les franges horàries proposades poden canviar al llarg del temps per adaptar-se a les preferències dels clients i a noves necessitats. Et recomanem que les consultis regularment.
Quan no s’adaptin a les teves necessitats t’animem a que ens ho diguis per poder-nos adaptar a les demandes dels clients dins del possible.

Revocacions i devolucions

  • Quan la comanda encara no s’ha entregat. Quan la comanda encara no hagi estat processada ni enviada el client podrà demanar la revocació sense necessitat de justificació. Per fer-ho caldrà que enviï un missatge per escrit a l’adreça info@hortdelcatre.cat fent la petició incloent el número de comanda. Caldrà que hort del catre confirmi per escrit que la comanda no s’ha enviat i per tant que s’accepta la revocació, per considerar-la efectiva. En aquest cas hort del catre reemborsarà al client l’import de la comanda, incloses les possibles despeses d’entrega pagades pel client, en un termini màxim de 14 dies naturals des del moment de la petició de revocació.
  • Quan la comanda ja s’ha entregat. Quan la comanda ja s’hagi lliurat s’admetran revocacions i devolucions en cas de productes en mal estat o caducats en el moment de la recepció per part del client. El client disposarà de 14 dies naturals des de la recepció del material per sol·licitar la devolució per escrit a info@hortdelcatre.cat  indicant l’anomalia, número de comanda i qualsevol altra informació rellevant, preferiblement amb fotografies de la irregularitat. El client podrà sol·licitar, a elecció seva, el reemborsament de l’import de la compra o bé el reenviament del material correcte, sense cap cost addicional per part seva. En cas de revocació amb reemborsament hort del catre tornarà al client l’import de la comanda, incloses les possibles despeses d’enviament pagades pel client, en un termini màxim de 14 dies naturals des de la petició de revocació. Durant el procés, hort del catre es reserva el dret de recuperar els productes objecte de la revocació/devolució i el dret a verificar la irregularitat abans de validar-la i/o reemborsar-la. En aquest cas hort del catre ha de demanar en un termini màxim de 5 dies naturals des de la petició de revocació/devolució, la posta a disposició del material per part del client, que ho ha de fer com a màxim en els 5 dies naturals següents. Per qüestions de seguretat alimentària els articles que hagin estat entregats a un client i retornats en cap cas tornaran a posar-se a la venda.

En cas de reemborsament, i per tant, anul·lació de la compra, també quedaran cancel·lats els possibles drets adquirits amb aquesta compra, com punts i cupons de descompte. 

En els altres casos, tenint en compte la naturalesa dels articles (alimentació) i per qüestions de traçabilitat, higiene i seguretat alimentària, no es poden admetre revocacions/devolucions. Qualsevol controvèrsia es tractarà cas per cas buscant la millor solució.

Reclamacions

Si el client considera que el servei o productes obtinguts no són correctes pot contactar amb el servei al client a info@hortdelcatre.cat i de bona gana l’atendrem i mirarem de donar-li satisfacció. També ho pot fer utilitzant el formulari de contacte. A hort del catre escoltem amb interès qualsevol suggeriment de millora, queixa o comentari dels nostres clients. T’animem a fer-nos saber les teves inquietuds amb l’objectiu de donar cada vegada un millor servei.